Een optimaal verzorgde administratie

Uiteraard heb jij zelf ook toegang tot de meest actuele cijfers. New Vision Administratie- & Belastingadviseurs B.V. werkt via de cloud, zodat jouw financiële informatie en facturen overal toegankelijk zijn.

Vraag je je wel eens af of je niet teveel belasting betaald?

Laat de complexe wet- en regelgeving voor belastingzaken in je voordeel werken. De belastingadviseurs van New Vision weten er alles vanaf.

Inkomen & vermogen

Wij zorgen ervoor dat jouw inkomen, of dat van jouw familie, verzekerd blijft bij pensioen, overlijden of arbeidsongeschiktheid.

Salaris & personeel

Met onze loonadministratie software, ons juridisch advies omtrent arbeidsrecht en ons HR portaal heb jij je personeelszaken direct goed geregeld.

New Vision Administratie- & Belastingadviseurs B.V. is NOAB-gecertificeerd.

okt 30, 2023

New Vision Administratie- & Belastingadviseurs B.V. is aangesloten bij NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). Dit is dé branchevereniging voor kantoren in de administratieve en fiscale dienstverlening die zich richten op zzp’ers en mkb’ers. Aangesloten leden staan zzp’ers en mkb’ers op een deskundige en vertrouwelijke wijze bij. Daarom dragen zij het NOAB-kwaliteitskeurmerk. Dit NOAB-keurmerk heeft tal van voordelen!

Kwaliteit van dienstverlening en advies

Kwaliteit vinden we belangrijk! De reglementen van NOAB waarborgen dat wij alleen lid kunnen blijven als wij onze kwaliteit en vakkennis bijhouden.

Actuele kennis

Als NOAB-lid zijn we verplicht om op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende weten regelgeving. Daarnaast zorgt NOAB geregeld voor informatie, scholing en ondersteuning van de leden op allerlei gebieden. Hierdoor is ons advies altijd actueel.

Sparringpartner

Daarnaast staan wij je met raad en daad bij en word je geholpen bij:

• De aanvraag van kredieten en subsidies;

• Het berekenen van kostprijs en uurtarief;

• Het maken van kostprijsberekeningen;

• Je loonadministratie en de juiste salarissen voor je personeel;

• De koers en groeiplannen van je bedrijf.

Goede contacten

Als NOAB-kantoor hebben wij goede contacten met collega-kantoren, maar ook met de Belastingdienst, Kamer van Koophandel, banken, verzekeraars en andere partijen.

Zekerheid

Wij verlenen onze diensten op NOAB-voorwaarden. Bij problemen kan een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijk Tuchtcollege. Daarnaast hebben wij verplicht een beroepsaansprakelijkheidsverzekering die zorgt voor schadeloosstelling bij verwijtbare fouten.

Klaar voor de toekomst

NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst. Wij verzekeren je van kwaliteit, vakmanschap én actuele kennis van zaken. Daarnaast staan wij je met raad en daad bij als sparringpartner.

Ander nieuws

Tijdig FOR of stakingswinst omzetten voor premieaftrek in 2023

Tot 2023 kon je pensioen opbouwen in de fiscale oudedagsreserve (FOR). Heb je een FOR opgebouwd, dan mag je die nog volgens de oude regels omzetten in een lijfrente. Wil je jouw oudedagsreserve omzetten in een lijfrente bij een bank of verzekeraar en de...

Gesloten met Hemelvaartsdag en Pinksteren

In verband met Hemelvaart en Pinksteren zijn wij gesloten op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei. Ook zijn wij gesloten op maandag tweede pinksterdag welke dit jaar valt op 20 mei. U kunt ons natuurlijk altijd een email zenden en deze zullen wij zo spoedig mogelijk...

Bedrijfsopvolgingsregeling (BOR)

Ben je van plan jouw bedrijf over te dragen aan de volgende generatie? In dat geval kun je mogelijk gebruikmaken van de volgende fiscaalvriendelijke regelingen: de bedrijfsopvolgingsregeling voor de schenk- en erfbelasting (‘BOR’) en de doorschuifregeling voor de...

Beperkte beschikbaarheid rond de feestdagen

Van 22 december 2023 tot en met 1 januari 2024 werken wij met een minimale bezetting. Vanaf dinsdag 2 januari staan wij weer helemaal voor u klaar. Wij wensen u Prettige feestdagen en een Gelukkig nieuwjaar.

Coronasteun terugbetalen: dit moet u weten

Heeft u financiële steun van de overheid gekregen om door de coronacrisis te komen? Zoals NOW, TVL, Tozo of bijzonder uitstel van betaling. Eind september stoppen veel regelingen. Sommige regelingen moet u terugbetalen. En als u een belastingschuld heeft, moet u die...

Kosten aftrekbaar werkruimte?

"Ik gebruik mijn eigen woning als werkruimte. Kan ik kosten aftrekken?"In sommige gevallen is kostenaftrek mogelijk. In de meeste gevallen kun je de kosten van de werkruimte niet aftrekken. Wil je in aanmerking komen voor aftrek? Dan heeft je werkruimte in ieder geval...

Partner in het bedrijf

Mijn partner werkt mee in mijn bedrijf. Wat moet ik fiscaal regelen? Je kunt dit op meerdere manieren regelen. Hieronder staan kort verschillende opties geschetst. Je betaalt je partner minder dan € 5.000. Je kunt mogelijk gebruikmaken van de meewerkaftrek. Je spreekt...

Betaal jij teveel belasting?

We doen het allemaal, belasting betalen. Maar toch zijn er nog steeds ondernemers die onnodig te veel belasting betalen. Teveel belasting betalen kun je vaak zelf voorkomen.  Een gezonde onderneming Een goede administratie is de basis van een gezonde...

Scheiden, effect op mijn bedrijf?

Ik ga scheiden. Heeft dit effect op mijn eigen bedrijf? Als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, dan valt het bedrijf ook in deze gemeenschap. Bij scheiding moet de waarde dan verdeeld worden. Heb je huwelijkse voorwaarden opgesteld? Dan zijn de gevolgen...

Vrijstelling schenkbelasting tijdelijk verhoogd

Zoals u wellicht weet is het bedrag dat u belastingvrij aan een ander mag schenken in 2021 tijdelijk (t/m 31 december 2021) verhoogd met € 1.000,-. Dit is besloten vanwege de coronacrisis. Ook de schenkingsvrijstelling voor schenkingen van ouders aan kinderen is...